Citroën, Fransız otomobil endüstrisinin köklü markalarından biri olarak, logosuyla dikkat çekmeyi başarıyor. 1919'da otomobil üretimine başlayan Andre Citroën, markasını kurmadan önce dişli çarklar imalatı gerçekleştiriyordu. Bu çerçevede, markanın ikonik simgesi, üst üste dizilmiş "V" şeklinde dişlilerden oluşmakta.


Logo, zaman içerisinde çeşitli değişim süreçlerinden geçti. 1921-1936 yılları arasında oval şekil, mavi zemin üstündeki altıgenle yer değiştirdi. 1930'ların başlarında ise yüzen motorları temsil eden yeni bir tasarım ön plana çıkarıldı. 1969'da beyaz bir elipsin içerisinden yükselen sarı şeritler, Citroën ismini mavi bir kareyle bütünleştirdi.


1985 yılında ise modern bir görünüm elde etmek amacıyla logo, beyaz kirişler ile kırmızı bir kare içinde yeniden tasarlandı. Günümüzdeki şekline ulaşana kadar birçok küçük değişim geçiren logo, geçmişten günümüze süregelen bir geleneği simgelemekte.

Citroën'in logosu, yaratıcılığı ve mükemmel tasarımı simgelemektedir. Andre Citroën'in vizyonunu yansıtan bu tasarım, markanın kimliğini güçlendiren önemli bir unsur olarak ön plana çıkıyor.